Commercial Insight Manager

Schibsted Media Group on Norjassa perustettu, 22 maassa toimiva kansainvälinen mediayhtiö, jossa työskentelee tällä hetkellä noin 7 300 huippuammattilaista. Suomessa Schibsted tunnetaan vuonna 2009 startanneesta Tori.fi-kauppapaikasta. Torin huikea kasvutarina on alalla niin kansallisesti kuin kansainvälisestikin noteerattu. Palvelu tavoittaa tällä hetkellä yli 2,1 miljoonaa eri kuluttajaa kuukaudessa.

Torin vahva kasvu jatkuu. Haemme lisää voimaa Suomen energisimmän myyntitiimin tukijoukkoihin, jotta jatkuvasti kasvava mainostajien joukko saa ensiluokkaista palvelua nyt ja tulevaisuudessa.

Oletko sinä seuraava Torin COMMERCIAL INSIGHT MANAGER?

Toimit mediamyynnin tukena niin uusasiakashankinnassa kuin nykyisten asiakassuhteiden syventämisessä. Commercial Insight Manager tuottaa kaupallisesti kiinnostavaa näkemystä asiakkaiden liiketoiminnan kasvattamiseksi.

Toimenkuvasi koostuu kaupallisten tutkimusten tekemisestä ja koordinoinnista, tulosten analysoinnista ja visualisoinnista sekä tutkimusmenetelmien kehittämisestä. Joka päiväisiin tehtäviisi kuuluu lisäksi markkina- ja kilpailijatiedon seuraaminen, Torin käyttäjätiedon analysointi ja erilaisten näkemysten jalostaminen mediamyynnille.

Pärjäät tehtävässä parhaiten kun sinulla on kaupallinen ote tekemiseen ja aito kiinnostus tutkimustyöhön. Olet saattanut aikaisemmin toimia mediatoimiston tai mainostoimiston strategina, tutkimustoimistossa tai ehkä mediassa. Tehtävässä menestyminen edellyttää hyviä esiintymistaitoja ja tiedon visualisoimista esitysmuotoon.

Erityisesti arvostamme henkilöä, joka vie vastuualuetta itsenäisesti eteenpäin ja pystyy toimimaan hektisessä mediamyynnin toimintaympäristössä. Työskentelet tiiviisti myös Torin analytiikkatiimin kanssa, joilta saat tukea kaupallisten näkemysten tuottamiseen sekä analysointiin.

Työtehtäviisi kuuluvat mm.:

  • Lisäarvon tuottaminen asiakkuuksiin kaupallisten näkemyksien avulla
  • Mediamyynnin tukeminen analyyttisella otteella
  • Kaupallisten tutkimusten ja kyselyiden suunnittelu, toteutus, analysointi, visualisointi ja jalkauttaminen mediamyynnille
  • Yhteistyö markkinatutkimusyritysten kanssa
  • Markkina- ja kilpailijaseuranta

Edellytykset tehtävässä menestymiseen:

  • Vähintään kolmen vuoden työkokemusta kaupallisten tutkimusten parissa työskentelystä
  • Aito kiinnostus media-alaa, markkinointia ja mainontaa kohtaan
  • Analyyttinen, innovatiivinen ja ratkaisukeskeinen ote työhön
  • Tutkimustyökalujen hallinta
  • Kykyä visualisoida kyselyiden ja tutkimuksien tulokset ymmärrettäviksi kokonaisuuksiksi
  • Luontevaa ja vakuuttavaa esiintymistaitoa sekä suomeksi että englanniksi
  • Proaktiivista toimintatapaa sekä halua oppia jatkuvasti lisää

Tori työpaikkana sopii uteliaalle ja voittajahenkiselle joukkuepelaajalle, joka on laillamme innostunut missiostamme nostaa Tori Suomen halutuimmaksi mediakumppaniksi. Torin itseohjautuvan työskentelymallin mukaan jokainen yksilö saa toteuttaa tehtäväänsä omalla persoonallisella tavallaan yhteisiä tavoitteita tukien. Olemme kunnianhimoisia ja haluamme koko ajan oppia lisää. Tiimimme on vuosi toisensa jälkeen saavuttanut konsernin asettamat kunnianhimoiset ja mahdottomat kasvutavoitteet, koska emme ole tyytyneet media-alan normiin, vaan rakentaneet sinnikkäästi ja avoimin mielin uudenlaista tapaa myydä ja luoda asiakaskokemusta.

Torissa tuemme työntekijöiden tasapainoista elämää ja työhyvinvointia käyttämällä Heltin ennaltaehkäisevää työterveyshuoltoa. Lisäksi työntekijöillämme on käytössä laajennettu työkyky-, tapaturma- ja matkavakuutus. Päivittäin pääsemme nauttimaan kaupungin parhaasta kahvista Good Life Coffeen oman baristan avulla ja etuihimme kuuluu muun muassa myös lounas- sekä kulttuurietu.

Kiinnostuitko?

Hae työtä heti tai viimeistään 26.2.2018. Edistämme rekrytointia jo hakuaikana. Toimitathan vapaamuotoisen hakemuksen ja CV:n palkkatoivomuksineen osoitteeseen rekrytointi@tori.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Sales Team, Paul Arpikari paul (at) tori.fi

 

Täältä vielä muutama vinkki työnhakuun!

 

Lue myös torilaisten blogauksia yrityskulttuuristamme!

Kuka luo yrityskulttuurin?

Uskomme mahdottomiin #teamtakeover

Onnistuneen rekrytoinnin resepti

Itsensä johtaminen lähtee itsensä tuntemisesta

Mitä löytyy menestyksen takaa?