Lehdistölle

2010-luvun kuluttamisen avoin asiantuntija

Tori.fi on Suomen vilkkain verkon kauppapaikka. Tunnemme suomalaisten uudet kulutustottumukset ja kerromme mielellämme vertaiskaupasta, käytetyn tavaran kaupan sesongeista tai vaikka Torin toiminnasta.

Tietoa ja numeroita Torista!

Tiedotteet

Tilaa tiedotteemme!

Materiaalia

Tarvitsetko Torin logoa, henkilöstön kuvia tai jotakin muuta materiaalia?

Ota yhteyttä

ToriBlogi

Facebook

Twitter

Digimainonnan attribuutiomallinnuksen tekemiseen muutama yleinen tapa ja esimerkki. #digimainonta #attribuutio https://t.co/RQRZS37bOh
h J R
@tori_fi
Raskaat journalistiset projektit eivät ole ainoa totuus natiivimainonnassa. #digimainonta #natiivimainonta https://t.co/bjK829YQ1T
h J R
@tori_fi
Digimainonnan #attribuutiomallinnus on ajatuksena selvä, mutta entäs toteutus? #digimainonta https://t.co/mvtZjj880f
h J R
@tori_fi
Nativiimainonnasta puuttuu standardointi, mitä kasvu edellyttää. Mitä neuvoksi? #digimainonta #natiivimainonta https://t.co/YMAGwm4LYb
h J R
@tori_fi
Mitä suomalaiset kuluttavat loppuvuodesta? Uusin #toribarometri valottaa kuluttajien ostokäyttäytymistä. https://t.co/7h1QKeX0jA
h J R
@tori_fi
#Tunneäly markkinoinnissa tarkoittaa sitä, että on rehellinen ja puhuttelee aidosti ihmistä. #markkinointi https://t.co/J4gGiiorTk
h J R
@tori_fi