Mainostajille

Tavoita kuluttaja ostopäätösten äärellä

Tori on Suomen johtava C2C-kauppapaikka ja tehokkain väline tavoittaa suomalainen digikuluttaja ostopäätösten äärellä. Torissa viihtyy ja käy kauppaa joka kuukausi yli 2,1 miljoona suomalaista. Jokainen Torissa tehty kauppa on mahdollisuus päästä kiinni kuluttajien ostotarpeiden ketjuun ja siten mahdollistaa mainostajalle kokonaisvaltaiset, kohdennetut sekä oikea-aikaiset mediaratkaisut.

Tuloksellista digimainontaa

Torissa on markkinoiden monipuolisimmat mahdollisuudet päästä kiinni kuluttajien ostoikkunaan. Meillä on ainutlaatuista tietoa kuluttajakäyttäytymisestä, jota hyödyntämällä luomme asiakkaalle merkittävää lisäarvoa ja kuluttajalle palvelee mainontaa.

Torissa kuluttaja on vastaanottavainen mainonnalle – tekemässä ostopäätöstä, haaveilemassa uudesta tai vertailemassa hintoja. Voimme kohdentaa mainostajan viestin oikealle ihmiselle juuri oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Lue lisää asiakascaseistamme!

Display-mainonta ja erikoisratkaisut

Tarjoamme laaja-alaisesti erilaisia display-mainonnan ratkaisuja sekä innovatiivisia erikoisratkaisuja uudenlaiselle mainostamiselle. Torissa voit kohdistaa digimainonnan hyödyntämällä monipuolista tietoamme kuluttajakäyttäytymisestä sekä kuluttajien kiinnostuksen kohteista.

Palvelukonseptimme mukaisesti myös parannamme ja optimoimme asiakaskohtaisia ratkaisuja yhdessä kunkin asiakkaan kanssa.

Tutustu tarkemmin mediaratkaisuihimme tästä!

Ohjelmallinen ostaminen

Tori tarjoaa yleisimmät mainosformaatit ostettavaksi myös ohjelmallisesti. Haluamme tarjota mainostajille tehokkaan, läpinäkyvän ja helpon tavan ostaa mainostilaa joko suljetun tai avoimen huutokaupan kautta. Kehitämme ohjelmallista ostamista koko ajan yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Lue lisää!

Ota yhteyttä niin kerromme lisää!

 

 

 


Digimarkkinoijan taskukirja

Digimainonnan taskukirja

Miten voin maksimoida markkinoinnin ROI:n? Mistä tiedän, mitkä digimainonnan kanavat tuottavat parhaat tulokset? Tiedätkö, mitä asioita medioilta kannattaa kysyä tarjouspyynnössä? Mitä muuta digimainonnassa pitäisi mitata kuin suoria ostoja?

Kokosimme sinulle kompaktin, mobiilioptimoidun tietopaketin.

Lataa taskukirja tästä!

 

 

 

Tori-seo-opas-kansikuva

SEO-opas

Hakukoneoptimointi tuottaa tuloksia, kunhan tekeminen on pitkäjänteistä ja keskittyy oikeisiin asioihin.

Helpottaaksemme arkeasi ja valinnan vaikeutta kokosimme yksiin kansiin hakukoneoptimoinnin perusvinkit, joilla saat lisättyä verkkosivustosi hakukonenäkyvyyttä ja ohjattua ostavia asiakkaita sivustollesi.

Lataa opas tästä!

 

 

 

 

Digimainonnan trendiraportti 2017

Kokosimme yksiin kansiin suomalaisten digivaikuttajien ajatuksia vuoden 2017 trendeistä. Raportissa ajatuksia mm. Keskon Anni Ronkaiselta, XXL:n Henri Molinilta, Digitalistien Ville Tolvaselta, OMD:n Michael Ovitzilta ja R3al Helsingin Chirstopher Fernandezilta.

Tilaa ja lue raportti tästä!