Programmatic Specialist

Schibsted Media Group on Norjassa perustettu, 20 maassa toimiva kansainvälinen mediayhtiö, jossa työskentelee tällä hetkellä noin 7 000 huippuammattilaista. Suomessa Schibsted tunnetaan paremmin vuonna 2009 startanneesta Tori.fi-kauppapaikasta. Torin huikea kasvutarina on alalla niin kansallisesti kuin kansainvälisestikin noteerattu. Palvelu tavoittaa tällä hetkellä yli 2,1 miljoonaa kuluttajaa kuukaudessa.

 

Torin vahva kasvu jatkuu. Haemme lisää voimaa energiseen joukkoomme, jotta jatkuvasti kasvava mainostajien joukko saa ensiluokkaista palvelua nyt ja tulevaisuudessa.

Oletko sinä seuraava Torin PROGRAMMATIC SPECIALIST?

Työtehtäviisi kuuluu muun muassa:

  • SSP-järjestelmien käyttöä
  • Diilien luomista mainostajille ja mediatoimistoille
  • Kampanjoiden optimointia & raportointia
  • Mediamyynnin tukemista päivittäisessä asiakastyössä
  • Palautteen keräämistä inventaarimme laadusta ja suorituskyvystä
  • Yhteydenpitoa eri yhteistyökumppaniemme kanssa

Menestyt tehtävässä, jos

  • Omaat jo jonkin verran kokemusta digimarkkinoinnista, mainonnanhallinnasta tai ohjelmallisesta ostamisesta
  • Kommunikoit sujuvasti myös englanniksi
  • Sinulla on käyttökokemusta ohjelmallisen ostamisen tai mainonnanhallinnan työkaluista
  • Työskentelet analyyttisellä ja ratkaisukeskeisellä asenteella, eikä tiimityöskentely ole sinulle uutta

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi Suomen parhaiden ammattilaisten parissa, yhdessä Euroopan suurimmassa ja nopeimmin kehittyvässä mediatalossa. Tori työpaikkana sopii uteliaalle ja voittajahenkiselle joukkuepelaajalle, joka on laillamme innostunut missiostamme nostaa Tori Suomen halutuimmaksi mediakumppaniksi. Torin itseohjautuvan työskentelymallin mukaan jokainen yksilö saa toteuttaa tehtäväänsä omalla persoonallisella tavallaan yhteisiä tavoitteita tukien.

Olemme kunnianhimoisia ja haluamme koko ajan oppia lisää. Tiimimme on vuosi toisensa jälkeen saavuttanut konsernin asettamat kunnianhimoiset kasvutavoitteet, koska emme ole tyytyneet media-alan normiin, vaan rakentaneet sinnikkäästi ja avoimin mielin uudenlaista tapaa myydä ja luoda asiakaskokemusta.

Torissa tuemme työntekijöiden tasapainoista elämää ja työhyvinvointia käyttämällä Heltin ennaltaehkäisevää työterveyshuoltoa. Lisäksi työntekijöillämme on käytössä laajennettu työkyky-, tapaturma- ja matkavakuutus. Päivittäin pääsemme nauttimaan kaupungin parhaasta kahvista, Good Life Coffeen oman baristan tekemänä ja etuihimme kuuluu muun muassa myös lounas- sekä kulttuurietu. Työpaikkasi sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa Keskuskadulla.

 

Kiinnostuitko? Hauatko kuulla lisää?

Lisätietoja tehtävästä saat sähköpostilla tai puhelimitse arkisin klo 9-16:

Heidi Heikura, Yield & Programmatic Manager,
heidi@tori.fi tai +358 40 653 7076

Jasse Marin, Programmatic & Network Manager,
jasse@tori.fi tai +358 50 346 6675

 

Näin haet Toriin töihin!

Hae tehtävää 5.3.2017 mennessä lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi rekrytointi-osoitteeseen. Kerro hakemuksessasi miksi juuri sinä olisit paras valinta Torin uudeksi Programmatic Specialistiksi. Lisääthän mukaan myös palkkatoiveesi. Älä jää odottelemaan hakemuksesi kanssa, sillä edistämme hakua jo hakuaikana.

Täältä vielä muutama vinkki työnhakuun! 

 

Lue myös torilaisten blogauksia yrityskulttuuristamme!

 

Kuka luo yrityskulttuurin?

Uskomme mahdottomiin #teamtakeover

Onnistuneen rekrytoinnin resepti

Itsensä johtaminen lähtee itsensä tuntemisesta

Mitä löytyy menestyksen takaa?