Tori.fi on Suomen vilkkain C2C-kauppapaikka ja kasvussa koko ajan.

Reale-kalusteen myynti vilkastui Tori-kaupalla

”Tori-kaupan avulla tavoitimme uusia sisustuksesta kiinnostuneita kohderyhmiä, joita emme ole aiemmin tavoittaneet verkko- ja kivijalkakaupoillamme. Mielenkiintoista on se, että tavoitimme myös paljon kuluttajia paikallisesti”, kertoo Ville Alamäki Lähdesmäki Oy:stä. Tori-kaupan kautta Reale-kaluste pystyy hyödyntämään nyt Torin lukuisat käyttäjät koko Suomen laajuudelta.

Reale-kaluste.fi kuuluu yli 45 vuotta vanhaan ja Suomen suurimpaan yksityiseen huonekaluliike Lähdemäki Oy:öön. Perinteikkäällä yrityksellä on kivajalkamyymälät Ilmajoella ja Vaasassa sekä kolme eri verkkokauppaa. Reale-kalusteessa myydään pääasiallisesti edullisia huonekaluja, kuten sänkyjä, sohvia, pöytiä ja tuoleja.

Reale-kalusteelle Tori.fi on tuttu kauppapaikka jo ennestään. Yritys on aikaisemmin myynyt Torissa yksittäisiä poistoeriä, mallikappaleita ja käytettyjä huonekaluja hyvällä menestyksellä. Tori-kauppa tuntui siis välittömästi luontevalta myyntikanavalta, ja Reale-kaluste perustikin oman Tori-kaupan ensimmäisten yhteistyökumppaneiden joukossa.

Markkinointi-investointi tuottaa tulosta monella saralla

”Kilpailu huonekalualalla on kovaa, joten olemme hyvin tarkkoja markkinointi-investoinneista ja edellytämme aina suoraa kauppaa. Tori-kaupat eivät ole tuottaneet pettymystä, vaan olemme saaneet hyviä tuloksia monenkin eri tuotteen osalta”, kertoo Alamäki.

Tori-kaupalla on ollut vaikutusta Alamäen mukaan myös Google-näkyvyyteen: ”Reale-kalusteen Tori-kauppa näkyy Googlen hauissa todella hyvin. Uskon, että pienelle yritykselle Tori-kauppa toimisi varmasti myös pelkkänä kotisivunakin.”

Torin ja Reale-kalusteen yhteistyö jatkuu myös muiden Lähdesmäki Oy:n brändien osalta. ”Miksi ei, homma on toiminut todella hyvin!”, iloitsee Ville Alamäki Ilmajoelta.

 

Lisätietoja

Ville Veikkolainen
ville@tori.fi