Tori.fi on Suomen vilkkain C2C-kauppapaikka ja kasvussa koko ajan.

Torin uusi toimitusjohtaja on Juha Meronen

Tiedote 14.4.2016

Tori.fin uudeksi toimitusjohtajaksi nousee Juha Meronen, joka toimii tällä hetkellä Torin varatoimitusjohtajana. Meronen aloittaa toimitusjohtajana toukokuun alussa.

Juha Meronen on työskennellyt Torissa vuodesta 2014. Hänet tunnetaan vahvuudestaan tuoda käyttäjäymmärrys ja asiakaskokemuksen kehittäminen johtamisen ytimeen. Ennen Toria Meronen työskenteli johtotehtävissä Blykissä sekä konsulttina Avauksella ja Accenturella.

Juha Meronen

“Torissa olemme hienolla tavalla kansakunnan hermolla. Tässä keskeistä on jatkuva käyttäjien kuunteleminen. Kiertotalouden palveluissa markkina kehittyy jatkuvasti ja voittajaksi selviytyvät ne, jotka osaavat tunnistaa kuluttajien käyttäytymistä parhaiten ja tarjota heidän tarpeisiinsa soveltuvia palveluita”, Juha Meronen sanoo.

”Hybridikuluttamisen trendi kasvaa voimakkaasti, ja yhä useamman kuluttajan ostopolku alkaa Torista. Kaupalliset kumppanimme ovatkin todenneet tämän luontevaksi paikaksi tarjota kuluttajille myös uutta tavaraa ja palveluita käytetyn tavaran ohella”, Meronen jatkaa.

Toria tähän asti luotsannut Jussi Lystimäki siirtyy Torin emoyhtiön, globaalin mediakonsernin Schibsted Media Groupin kehittyvien Euroopan markkinoiden johtoon.

“Toria on koko sen olemassaolon ajan rakennettu vahvasti tiiminä, ja Jussi Lystimäki on ollut fantastinen, lämmin johtaja. Otan nöyränä viestikapulan vastaan. Nyt pyrimme pitämään hyvän kurssin ja viemään Torin seuraavaan kasvun vaiheeseen yhdessäkoko tiimin voimin”, Meronen sanoo.

Tori.fi on viime vuodet kasvanut vahvasti ja noussut Suomen suosituimmaksi verkon kauppapaikaksi. Torista on tullut myös autoilmoituksissa valikoimaltaan laajin. Vuonna 2015 Torissa vierailtiin noin 215 miljoonaa kertaa ja jätettiin lähes 7,2 miljoonaa ilmoitusta. Alkuvuonna 2016 Torin ilmoitusmäärät ovat jälleen kasvaneet yli 25 prosenttia edellisvuodesta.

Kasvu on näkynyt myös henkilöstön määrässä, ja tällä hetkellä Tori työllistää Suomessa lähes 50 tiimiläistä. Lisää softa- ja palvelukehityksen osaajia tarvitaan, sillä Torin kehittäjät osallistuvat yhä enemmän myös Schibstedin sisäiseen palvelunkehitykseen.

Torin lisäksi Schibsted Media Groupin muita palveluita Suomessa ovat kulutusluottojen vertailupalvelu Lendo.fi, hintavertailupalvelu Hintaopas.fi sekä kuluttajille etuja ja alennuksia tarjoava Letsdeal.fi.

Lisätietoa

Juha Meronen, toimitusjohtaja (2.5. alkaen)
juha@tori.fi

Sami Törmä, viestintä ja -markkinointijohtaja
storm@tori.fi