Toribarometri on kvartaalikatsaus suomalaisten kuluttajien ostokäyttäytymiseen. Se tarkastelee suomalaisten kuluttajien mielenliikkeitä eri vuodenaikoina ja antaa mainostajalle mielenkiintoista tietoa mainonnan suunnitteluun. Kuluttajien ostoaikeita voidaan ennakoida sen perusteella, mitä ilmoituksia Torin yli 700 000 viikkokävijää selailee ja mitä hakuja he milloinkin tekevät.

 

 

Miten ja mitä suomalaiset kuluttavat kesällä?

Toribarometri Q3/2017  kertoo mitä suomalaiset kuluttajat hakevat, selailevat, ostavat ja mistä he haaveilevat Torissa kesällä 2017.

Sukelsimme Torista kertyvään laajaan datamateriaaliin ja kokosimme kuluttajien ostokäyttäytymistä ennakoivan kvartaalikatsauksen kesälle 2017.

Tilaa Toribarometri Q3/2017 täältä!

 

 

 


Miten ja mitä suomalaiset kuluttavat keväällä?

Toribarometri Q2 / 2017  kertoo mitä suomalaiset kuluttajat hakevat, selailevat, ostavat ja mistä he haaveilevat Torissa keväällä 2017.

Sukelsimme Torista kertyvään laajaan datamateriaaliin ja kokosimme kuluttajien ostokäyttäytymistä ennakoivan kvartaalikatsauksen keväälle 2017.

Tilaa Toribarometri Q2/2017 täältä!

 

 

 


Miten ja mitä suomalaiset kuluttavat alkuvuodesta?

Toribarometri Q1 / 2017 kertoo mitä suomalaiset kuluttajat hakevat, selailevat, ostavat ja mistä he haaveilevat Torissa alkuvuodesta 2017.

Sukelsimme Torista kertyvään laajaan datamateriaaliin ja kokosimme nyt ensimmäistä kertaa kuluttajien ostokäyttäytymistä ennakoivan kvartaalikatsauksen alkuvuodelle.

Tilaa Toribarometri Q1/2017 täältä!