Toribarometri

Suomalainen kuluttajakäyttäytyminen

Tori tarjoaa markkinoijille, mainostajille ja mediatoimistojen suunnittelijoille suomalaisten kuluttajien ostokäyttäytymiseen liittyvää dataa. Tori on Suomen suosituin ja monipuolisin markkinapaikka, jossa omistajaa vaihtavat tavarat, autot ja asunnot. Kuukausittain yli 2,4 miljoonaa suomalaista käy etsimässä Torista hyviä kauppoja yli miljoonan ilmoituksen joukosta. Tämän vuoksi Tori tuntee suomalaisten ostokäyttäytymisen paremmin kuin kukaan muu ja tarjoaa kumppaneilleen ainutlaatuisen mediaympäristön kohderyhmien tavoittamiselle juuri silloin, kun hankinta on ajankohtaista.

Toribarometri on kvartaalikatsaus suomalaisten kuluttajien ostokäyttäytymiseen. Se tarkastelee suomalaisten kuluttajien mielenliikkeitä eri vuodenaikoina ja antaa mainostajalle mielenkiintoista tietoa mainonnan suunnitteluun. Kuluttajien ostoaikeita voidaan ennakoida sen perusteella, mitä ilmoituksia Torin miljoona viikkokävijää selailee ja mitä hakuja he milloinkin tekevät.