Toribarometri on kvartaalikatsaus suomalaisten kuluttajien ostokäyttäytymiseen. Se tarkastelee suomalaisten kuluttajien mielenliikkeitä eri vuodenaikoina ja antaa mainostajalle mielenkiintoista tietoa mainonnan suunnitteluun. Kuluttajien ostoaikeita voidaan ennakoida sen perusteella, mitä ilmoituksia Torin miljoona viikkokävijää selailee ja mitä hakuja he milloinkin tekevät.
Miten ja mitä suomalaiset kuluttavat alkuvuodesta?
Toribarometri Q1 / 2017 kertoo mitä suomalaiset kuluttajat hakevat, selailevat, ostavat ja mistä he haaveilevat Torissa alkuvuodesta.
Sukelsimme Torista kertyvään laajaan datamateriaaliin ja kokosimme nyt ensimmäistä kertaa kuluttajien ostokäyttäytymistä ennakoivan kvartaalikatsauksen.
Lataa Toribarometri Q1/2017 täältä!
Miten ja mitä suomalaiset kuluttavat keväällä?
Toribarometri Q2 / 2017 kertoo mitä suomalaiset kuluttajat hakevat, selailevat, ostavat ja mistä he haaveilevat Torissa keväällä.
Sukelsimme Torista kertyvään laajaan datamateriaaliin ja kokosimme kuluttajien ostokäyttäytymistä ennakoivan kvartaalikatsauksen.
Lataa Toribarometri Q2/2017 täältä!
Miten ja mitä suomalaiset kuluttavat kesällä?
Toribarometri Q3/2017 kertoo mitä suomalaiset kuluttajat hakevat, selailevat, ostavat ja mistä he haaveilevat Torissa kesällä.
Sukelsimme Torista kertyvään laajaan datamateriaaliin ja kokosimme kuluttajien ostokäyttäytymistä ennakoivan kvartaalikatsauksen.
Lataa Toribarometri Q3/2017 täältä!
Miten ja mitä suomalaiset kuluttavat loppuvuodesta?
Toribarometri Q4/2017 kertoo mitä suomalaiset kuluttajat hakevat, selailevat, ostavat ja mistä he haaveilevat Torissa loppuvuodesta.
Sukelsimme Torista kertyvään laajaan datamateriaaliin ja kokosimme kuluttajien ostokäyttäytymistä ennakoivan kvartaalikatsauksen.
Lataa Toribarometri Q4/2017 täältä!