Torin mediamyynnin johtajaksi Mika Räihä
Tori.fi:n mediamyyntiä ryhtyy vetämään Mika Räihä. Räihä siirtyy Toriin Sanomalta, jossa hän johti ohjelmallisen ja tulospohjaisen mainonnan tiimiä.
Räihältä löytyy vahvaa kokemusta niin toimistojen kuin asiakkaankin puolelta, kuten TBWA Helsingistä, Dagmarista ja Tjäreborgilta, joten isojen kotimaisten mainostajien tarpeet ja toiveet ovat hänelle tuttuja.
”Uusien teknologioiden sekä kansainvälisen oppien ansiosta Schibsted Media Group on noussut mainosmediana kilpailemaan Googlen ja Facebookin kanssa. Mika on ohjelmallisen ostamisen johtavia hahmoja Suomessa. Hänen johdollaan 18 hengen digimediatiimimme pääsee laittamaan yhä isompaa vaihdetta silmään”, Torin toimitusjohtaja Juha Meronen sanoo.
Tori tarjoaa mainostajille mahdollisuuden tunnistaa ja hyödyntää kuluttajien aidot ostoaikeet. Modernien markkinointiteknologioiden kuten AppNexuksen ja innovatiivisten datatuotteiden ansiosta Torista on tullut yhä kiinnostavampi ympäristö mainostajille.
”Digitaalista pöhinää on joka paikassa, mutta minua kiinnostaa nimenomaan miten mainonta edistää aidosti asiakkaan liiketoimintaa ja näkyy siten viivan alla. Torin omistaja, mediatalo Schibsted on tässä edelläkävijä, ja siksi on hienoa päästä välittämään tätä osaamista myös suomalaisten asiakkaidemme hyödyksi”, Räihä sanoo.
Torissa vierailee kuukausittain yli miljoona suomalaista, jotka ovat joko ostamassa tai myymässä tavaraa, autoa tai asuntoa. Torin Gross Merchandise Value (GMV) viimeiseltä 12 kuukaudelta on noin 504 miljoonaa euroa.
Lisätietoja
Mika Räihä
mika@tori.fi
Juha Meronen
juha@tori.fi