Tori.fi on Suomen vilkkain C2C-kauppapaikka ja kasvussa koko ajan.

Timo Huhtamäki on nimitetty Tori.fi-markkinapaikan kasvusta vastaavaksi johtajaksi

Lehdistötiedote 5.10.2017

Schibsted Media Group on nimittänyt MBA Timo Huhtamäen Tori.fi:n kasvusta vastaavaksi johtajaksi. Huhtamäki aloitti Torin markkinapaikkajohtajana (Marketplace Lead) lokakuun alussa.

Markkinointi- ja viestintätaustaisella Huhtamäellä on vahva kokemus brändi-, kuluttaja- ja B2B-markkinoinnista sekä tuntemus suomalaisen kuluttajan tarpeista. Huhtamäki on ennen Toria toiminut markkinointijohtajan tehtävissä Harvia-konsernissa, Raisio-konsernissa ja Biolan Groupissa.

”Timo tuo meille laajaa, eri toimialojen tuntemusta sekä markkinointi- ja liiketoimintaosaamista yhdistävää täydennystä, jota Tori tarvitsee kasvaakseen verkon kauppapaikkana seuraavalle tasolle. Panostamme nyt muun muassa autoihin ja jatkossa myös asuntoihin ja työpaikkoihin”, valottaa Tori.fi:n toimitusjohtaja Juha Meronen Timo Huhtamäen valintaa.

Vertaiskauppa kasvaa ja valtavirtaistuu. Taustalla on kuluttajakäyttäytymisen pysyvä muutos, erityisesti hybridikuluttamisen, ekologisuuden ja kiertotalouden trendit. Verkossa tottuneesti asioivat kuluttajat vaativat yhä enemmän käyttäjäkokemukselta ja arvostavat sujuvuutta.

”Toria käyttää 2,1 miljoonaa suomalaista, joten on hienoa päästä kasvattamaan yhtä Suomen tunnetuimmista brändeistä yhä monipuolisemmaksi. On selvää, että isossa roolissa Torin kasvussa on käyttäjäkokemuksen kehittäminen huippuunsa”, Timo Huhtamäki sanoo.

Torissa käydyn kaupan vuotuinen kokonaisarvo (GMV, gross merchandise value) on tällä hetkellä yli puoli miljardia euroa.

Lisätietoja

Juha Meronen
toimitusjohtaja

Timo Huhtamäki
markkinapaikkajohtaja