Tori.fi on Suomen vilkkain C2C-kauppapaikka ja kasvussa koko ajan.

Ostoaikeen tunnistaminen entistä
tarkempaa Torin uudella mainosalustalla

Avaa mainostajalle mahdollisuuden kohdentaa juuri oikeaan aikaan ostoaikeissa oleville kuluttajille

Tori.fi on tänään ottanut käyttöön uuden mainonnanhallintajärjestelmän ja aloittanut yhteistyön maailman suurimman riippumattoman teknologiayhtiö AppNexusin kanssa. Mainostajat pystyvät nyt kohdentamaan tarjontaansa entistä tarkemmin datan perusteella selkeästi ostoaikeissa oleville kuluttajille Torin turvallisessa mediaympäristössä.

”Jos mainostaja haluaa tavoittaa esimerkiksi muuttoaikaisessa olevat kuluttajat, voimme rakentaa personoidun kohderyhmän perustuen Torin käyttöhistoriaan ja kuluttajan demografioihin. Datalähtöinen kohderyhmäkauppa avaa merkittävästi uusia mainosmahdollisuuksia brändeille Tori.fi-palvelussa niin b2b-myynnissä kuin ohjelmallisessa ostamisessakin”, Torin mainonnan tuotekehityksestä vastaava Susanna Kuokkanen iloitsee.

Nyt käyttöön otettu AppNexusin mainonnanhallintajärjestelmä toimii hyvin yhteen Schibsted-konsernin kehittämien työkalujen ja mainonnan teknologioiden kanssa. ”Kuluttajan ostoaikeen tunnistaminen ja hyödyntäminen on ollut Schibsted-konsernin kehitystyön ytimessä jo pitkään. Torin uusia mainosratkaisuja kehitetään tiiviissä yhteistyössä Schibstedin globaalin mainontatiimin kanssa”, Torin kaupallinen johtaja Thomas Tuominen kertoo.

Torissa vierailee kuukausittain yli miljoona suomalaista, jotka ovat joko ostamassa tai myymässä tavaraa, autoa tai asuntoa. Viimeisen vuoden aikana Torissa tehtiin yli 2,1 miljoonaa kauppaa. Torin Gross Merchandise Value (GMV) samalta ajalta oli yli 429 miljoonaa euroa.

Schibsted-konserni uutisoi aiemmin, että se haastaa Googlen ja Facebookin uusilla mainosratkaisuillaan. Suomessa Schibsted-konserniin kuuluvat Tori.fi:n lisäksi Letsdeal.fi, Lendo.fi ja Hintaopas.fi. Norjalaislähtöisellä Schibstedillä on 6 900 työntekijää yli 30 eri maassa.

 

Lisätietoja

Thomas Tuominen, thomas@tori.fi, puh. 040 584 7654
Susanna Kuokkanen, susanna@tori.fi, puh. 040 577 0586

 

Tori.fi
Tori.fi on Suomen johtava C2C-kauppapaikka ja tehokkain väline tavoittaa suomalainen digikuluttaja ostoaikeissa. Torissa viihtyy ja käy kauppaa joka kuukausi yli miljoona suomalaista. Tori.fi työllistää 50 henkilöä. Torin omistaa norjalainen mediakonserni Schibsted Media Group, joka toimii 30 maassa. http://mediatori.wpengine.com/